Zaloguj się

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

Czy z towarem otrzymam dokument zakupu ?

  • Tak, zawsze z przesyłką otrzymują Państwo fakturę zakupu.

Czy mogę zwrócić towar jeśli nie odpowiada moim wymaganiom ?

  • Tak, zgodnie z prawem jeśli towar nie nosi śladów używania można go zwrócić w ciągu 10 dni od daty otrzymania przez Klienta towaru. Warunki i procedury zwrotu opisane są w zakładce Reklamacje i Zwroty. (dot. osób fizycznych)

Co jeśli nie zgadza się kwota pobrania ?

  • Jeśli kwota pobrania nie zgadza się z zamówieniem, bądź zapłacili Państwo za zamówienie wcześniej a kurier żąda zapłaty prosimy o pilny kontakt telefoniczny 12 4156303.

Co jeśli przesyłka jest uszkodzona ?

  • W przypadku kiedy opakowanie dostarczonej przez kuriera przesyłki jest uszkodzone lub gdy taśmy zabezpieczające są zerwane należy w obecności kuriera sprawdzić przesyłkę pod kątem jakościowym i ilościowym. Jeśli wystąpiło jakieś uszkodzenie lub brakuje towaru należy spisać z kurierem protokół szkody. Protokół taki należy przesłać nam mailem na adres biuro@drukimedyczne.pl - prześlemy informacje dotyczące dalszych procedur wymiany towaru na sprawny lub dosłaniu brakującej ilości. Jeśli przesyłka jest otwarta lub uszkodzenie opakowania umożliwia kradzież zawartości najlepiej od razu odmówić odbioru przesyłki u kuriera i skontaktować się z nami. Bardzo pomocne będzie zdjęcie takiego uszkodzenia przesłane do nas na maila. W takiej sytuacji towar wróci do nas, a do Państwa zostanie wysłana nowa przesyłka.
  • Niestety przed zapłatą pobrania i/lub pisemnym potwierdzeniem odbioru kurier nie może wydać paczki odbiorcy. Nie ma więc możliwości sprawdzenia zawartości przed tym faktem. Takie niestety zapisy są w regulaminach firm kurierskich. Należy jednak poprosić kuriera o to by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki. Jeśli zrobią to Państwo zaraz po odbiorze kurier powinien poczekać. Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak takiego protokołu o stanie ilościowym lub jakościowym przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na rozpatrzenie reklamacji Klienta.

 

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

LASER

Laser

 Nowość!

PIECZĄTKI i GRAWEROWANIE:

Dzięki zakupowi nowego lasera Toretec Speedy 100R możemy zaoferować Państwu wyrób PIECZĄTEK oraz usługę grawerowania i cięcia materiałów miękkich w formacie 610 x 305mm!

 

czytaj całość »
Sklep jest w trybie podglądu





Sklep internetowy Shoper.pl